[Pardus-kullanicilari] "KRec"in pişirdiğini sadece KRec mi yer :)

yoksul mengucek at gmail.com
10 Oca 2007 Çar 19:43:51 EET

10 Oca 2007 Çar 18:18 tarihinde, Necmettin Begiter şunları yazmıştı:
> 10 Oca 2007 Çar 18:04 tarihinde, Ömer F. USTA şunları yazmıştı:
>
> Farklı kayset dediğinizde size dosya adını değiştirme imkânı tanıyor. Dosya
> aktar komutunu vererek farklı biçimlerde kaydedebiliyorsunuz (ve hangi
> biçimde olacağına uzantıyla karar veriyorsunuz).

merhaba..
evet.. "dosya aktar" la hallettim..
ben -nedense- bunu herhangi bir dizinden "içeri dosya aktar" biçiminde
anlamıştım :)
birde ukalalık edeyim: "dosya aktar" deyince açılan pencere tasarımı bana
doğru gelmiyor.. yani; bu dönüştürme işlemi için başka bir pencere
olmalıydı..
yardım için teşekkürler..
hoşça kalın..