[Pardus-kullanicilari] openoffice kelime işlemci

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
10 Oca 2007 Çar 18:15:31 EET

Wed, 10 Jan 2007 14:26:04 +0200, "Selim Tavşan"
<selimtavsan at gmail.com> :

> ama benim aklıma geçici bir çözüm geldi:
> eğer gönderdiğimiz yazılar sadece okunacak, üzerinde değişiklik
> yapılmayacaksa "pdf'e çevirme" seçeneğini
> kullanabiliriz. böylece orijinal yapıyı korumuş oluruz.
Aslinda bu gecici degil, oldukca kalici bir cozum.

Kelime islemci yazilimlarin hemen hepsi bilgisayara takili yaziciya
gore formatlama yapiyor. O nedenle tamamen ayni surum iki kelime
islemcinin calistigi iki farkli bilgisayarda da -tamamen- ayni
goruntuyu yakalamak mumkun olmuyor.

Iste PDF (Portable Document Format) bunun icin var :). Adi ustunde
"tasinabilir".

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693