[Pardus-kullanicilari] Chip

selim ok selimok at gmail.com
10 Oca 2007 Çar 17:47:44 EET

Son kullaniciya nasil bir hizmet sunulmasi gerektigini de anlamiyorum. Hangi
microsoft kullanicisi, pardus kullanicilarinin; pardus listelerinden,
forumlarindan, sohbet odalarindan ve hata kayit sistemlerinden aldigi
yardimi ve teknik destegi alabilmis acaba. Bazi konularda destekli sallamak
gerekir diye düsünüyorum... Neyse yinede olaya iyi tarafindan bakmaya
calisalim, bu günleride hatirlar güleriz ileride :)
Iyi calismalar,
Selim

10.01.2007 tarihinde CâñßèrK <cdemirdelen at gmail.com> yazmış: