[Pardus-kullanicilari] Firebird 1.5 ve Pardus 1.1?

selim ok selimok at gmail.com
10 Oca 2007 Çar 17:44:56 EET

Atilla Bey,
Malum e-posta yaziyoruz ve normalde karsilikli konustugumuzda hic sorun
olmayacak konusmalar burda sorun olabiliyor, yanlis anlasilabiliyor. Bu
yüzden mümkün oldugunca karsinizdaki insanin iyi niyetle birseyler
söyledigini düsünün. Burada herkes yardimlasma icin bulunuyor. :) Kimsenin
durduk yere birisine kizmasi bagirmasi icin bir sebep yok. Sadece ufak
uyarilar oluyor buda onlardan biri. Sizde takdir edersiniz ki kimse ayni
seyleri tekrar tekrar yazmak istemez. Bu arada aramiza hos geldiniz :)

Iyi calismalar,
Selim

10.01.2007 tarihinde Atilla SÜNBÜL <atillasunbul at hotmail.com> yazmış: