[Pardus-kullanicilari] montör tazeleme oraný hk.

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
10 Oca 2007 Çar 17:25:11 EET

Merhabalar,
xorg.conf dosyasında ki;

Section "Monitor"
    Identifier  "Monitor0"
    VendorName  "Unknown"
    ModelName   "Unknown"
    HorizSync    30-81
    VertRefresh  56-75

yatay ve dikey tazeleme değer aralıklarının kullandığınız monitöre birebir
uyması oldukça önemli, bence monitörünüzün yatay ve dikey tazeleme aralığını
tam öğrenip gerekli bölümde düzenleme yapın.
Kolay gelsin.

10.01.2007 tarihinde Selcuk Ozkutuk <eselcuk at gmail.com> yazmış:

> onboard ekran kartlarında da aynı komutu kullana bilirmiyim? intel i950

Önce sağlık!
Sonra mı?
Sonra... tabiki PARDUS!!!
www.pardus.org.tr