[Pardus-kullanicilari] Epson yazýcý sorunu

Osman Yarguzel osmanyarguzel at gmail.com
10 Oca 2007 Çar 13:03:36 EET

ArkadaÅŸlar Merhaba,

Daha evvel yazmıştım..Bir çözüm önerisi gelmeyince internette çözüm
önerileri aradım..Epson EPL6200 L lazer yazıcım var..
RC sürümünde kullanabiliyordum..2007 kararlı sürümü kurduktan sonra bir daha
yazıcımı kullanamadım..Yazıcı listesinde yazıcım var..
Oradan kurdum..fakat DENE dediğim zaman, yazdırılacak dosya kuyruğa atılır
atılmaz,  Görevler sekmesinde  HATA diyor ve yazıcıdan çıktı vermiyor..
internetten yazıcımın sürücüsünü indirdim..fakat onunla da
yazdırmadı..Yazdırma işlemleri için Windows'a geçiyorum..Yazıcısız bir
Pardus işime yaramıyor..
Gözden kaçırdığım birşeyler mi var?..Lütfen yardım rica ediyorum..Masaüstü
PC'imde yüklü bulunan Kubuntu'da yazıcımı kullanabiliyorum..

Saygılarımla..

Osman YG.