[Pardus-kullanicilari] sadece bir istek faklı boyut

r.e.g. rklm at elektrik.gen.tr
10 Oca 2007 Çar 02:04:35 EET

( İsteyen herkes yapsın dagıtımı bunun felsefesi bu, isteyen varsa yakıp
yollayım. kargo ücreti size ait olmak üzere tabiki  ;)  )

Ben dagıtım yönünden ziyade faklı bir konuyu dile getirmek istiyorum....

Ülkemizde satılan gerek yerel pc üreticileri, markaları gerekse global
üreticiler ne zaman sattıkları pclere PARDUS u kurulu satmaya
başlıyacaklar merak ediyorum. İşte o zaman PARDUS amacına ulaşıyor
demektir. Bundan sonra pc alırken PARDUS kurulumu, bunun PARDUS kurulusu
yokmu diye sormayı unutmayalım :)

HAKAN ARIN yazmış: