[Pardus-kullanicilari] firefox yazı karakterleri

Gorkem Gozukeles gorkem83 at gmail.com
9 Oca 2007 Sal 16:37:16 EET

Merhaba,
Pardus'ta sadece 2 problemim var. Biri dun bahsettigim 4+1 ses sistemi
problemi. Daha cozulmedi ama tahminimce yakin zamanda yazilacak yeni bir
mp3player bu sorunu cozer:))

Diger bir problem ise, firefox da yazıların biraz silik biraz bulanık
çıkıyor. özellikle sonradan yüklediğim ve her zaman kullanmak zorunda
olduğumuz ve alışkanlığımız olan verdana, arial ve times fontlarında bu
problem ortaya çıkıyor.

forumlarda ve geçmiş maillerde aynı problemle karsılasan arkadaslara sunulan
çözüm önerilerinin  hepsini denedim ama bir türlü problemim çözülmedi.
Kullandıgım Linux dagitimi: pardus2007
Ekran kartım: geforce fx5200. (en son güncellemelerim yapılmıs durumda)
xorg.conf dosyasındaki ayarlarımda sadece wiki ye gore yapılmıs Beryl
ayarları var.

cok tesekkurler. iyi calısmalar...