[Pardus-kullanicilari] konqueror hakkında

selim ok selimok at gmail.com
9 Oca 2007 Sal 14:07:20 EET

Merhabalar,
Yine hic bilmedigim bir konuya yorum yapiyorum.
/home/kullanici_adi/.kde3.5/share/config/konquerorrc dosyasinin iceriginde,
2 süpheli yer var. Bende bunlar söyle gözüküyor.

[HTML Settings]
AutomaticDetectionLanguage=0
DownloadManager=kget

birde

[Open-with settings]
CompletionMode=5
History=kwrite %U

bu degerlerin sizde nasil göründügüne bakabilir misiniz? Eger sizde farkli
biseyler varsa bu dosyayi bir yere yedekleyip, silin. Sonra yeniden
konqueror'u acin. Bakalim ne olacak. Bilmedigim bir konu oldugunu tekrar
hatirlatirim, uygulamadan dogacak riskleri de :)

Iyi calismalar,
Selim

09.01.2007 tarihinde Kaan Göktaş <kaangoktas at silivrihaber.net> yazmış: