[Pardus-kullanicilari] konqueror hakkında

Kaan Göktaş kaangoktas at silivrihaber.net
9 Oca 2007 Sal 13:45:27 EET

09 Oca 2007 Sal 13:41 tarihinde, RAMAZAN AKIN şunları yazmıştı:
> daha detaylı anlatırmısın ??
>

> bende normal çalışıyor hatayı bulmadım ;

zaten hata genel değil extrem bir hata.. farkında olmadan bir ayarı
aktifleştiriyoruz.. ve internet sitelerinde bir linke tıkladığımızda, "farklı
kaydet" , "save target as" şeklinde açılıyor.. yani o sayfayı
örneğin "hede.php" yi browserda açmıyor, sabit diske kaydetmeye çalışıyor.

yaklaşık bir buçuk aydır konqueror u browser olarak kullanamıyorum bu yüzden..

kget ayarlarından olabilir diyerek kget ile ilgili herşeyi kapattım ama..
nafile..

konqueror u sistemden kaldırıp tekrar kurmanın bir yolu varsa düzelir
zannediyorum.