[Pardus-kullanicilari] İnternet paylaşımı için yapılandırma özelliği isteği

selim ok selimok at gmail.com
8 Oca 2007 Pzt 23:55:30 EET

Belki tam olarak istediginiz bu degil ama, script'in her acilista
kendiliginden calismasini saglayabilirsiniz. /etc/conf.d/local.start
dosyasinin icine, o scripti calistirmak icin kullandiginiz komutu
yazabilirsiniz. Büyük olasilikla yanlis anladim, ama belki aradiginiz sey
budur.

Iyi calismalar,
Selim