[Pardus-kullanicilari] pardus 2007 yi kuramadým

Aydin Deniz Senler asenler at yahoo.com
8 Oca 2007 Pzt 21:59:54 EET

İlk iletimde belirttiğim gibi, Pardus-2007 Cd sini taktığımda çok seçenekli bir açılış ekranı geliyor.
İlk seçeneği tıklarsam ekran tamamen kararıyor.
İkinci standart ekran ve üçüncü minimum ayarlar seçeneklerinde ise kurulum başlıyor ve aşağıdaki ekran çıkıyor:

PCI: BIOS bug:MCFG area at f000000 is not E820-reserved
PCI: Not using MMCONFIG
ACPI: Getting CPU index for acpid 0x3
ACPI: Getting CPU index for acpid 0x4
--> could not find mount media
/bin/sh: can't access tty; job control turned off
#

Sistemim şöyle:
İntel D955XBK P-D 2.8 Ati-X550 PCI ekran kartı. 1 GB Bellek.
200 GB Sata Disk(Win XP-Pro kurulu). Ayrıca 2 IDE disk:120 ve 40 GB(Sırf Pardus için ekledim!!). Disklerden biri master diğeri slave modunda (haliyle).
IDE portunu diskler işgal ettiğinden CD-okuyucuyu mecburen USB ye bağladım.
(Aslında bir IDE çoklayıcı-RAID kartım vardı ama Pardus onu hiç tanımadı, bir sürü sorun, filan..Sonra onu çıkardım)

İnad edip, İDE portundaki HD lerden birini çıkarıp yerine CD-Rom taktığımda kurulum yapabilmiştim. Ancak Yanlışlıkla (herhalde?) GRUB u Windows un yüklü olduğu Sata diske kurunca ne XP ne de Pardus çalıştı. Windows göçtü ve yeniden kurmak zorunda kaldım (belki kurtarılabilirdi ama ben bilemedim!).

Şimdi tekrar bu denemeyi yapmaya açıkçası korkuyorum. Virtual PC den Pardusu kurdum ama hiç tat vermiyor.

Kısacası bilen arkadaşlardan bu kurulum konusunda CİDDİ ve ACİL YARDIM bekliyorum.

Yahoo! kullanıyor musunuz?
İstenmeyen postadan bıktınız mı?  Yahoo! Posta'da piyasanın en iyi istenmeyen posta korunması var
http://tr.mail.yahoo.com