[Pardus-kullanicilari] iki noktadan internet

r.e.g. rklm at elektrik.gen.tr
8 Oca 2007 Pzt 17:47:23 EET

selamlar...

internet icin iki yontem kullanabiliyorum.

bunlardan birincisi sahsima ait olan adsl
digeri ise ortaklaşa kurdugumuz ağ üzerindeki adsl

ikisini ayrı ayrı olarak sorunsuz olarak kullanabiliyorum ancak benim
istedigim buyuk boyutlu dosya indirirken (ornek olarak redhat dvd iso su
) her iki baglantı noktasınıda kullanarak indirme hızını arttırmak
istiyorum...

nasıl bir ayar yapmam ve hangi programları kullanmak gereklidir.....bu
konuda bana yardımcı olabilirseniz sevinirim...

iyi calismalar...