[Pardus-kullanicilari] Dizüstü Onboard Ses kartı (Conexant Ac97 i915 anakart) ve Broadcom Nextreme Gigabit Ethernet Problemi

Mehmet MUTLU mortallight at gmail.com
8 Oca 2007 Pzt 14:31:25 EET

arkadaşlar pardus 2007 kurduğumdan buyana hiç bir şekilde ne ses çıkışı
alabiliyorum ne de ethernet kartım ile adsl modem e erişebiliyorum. (ilginç
ethernetten erişemediğim modemi usb den bağladım hiç bir sürücü kurmadan
kendi kendine çalıştı ama çok yavaş ethernete göre). ses için alsaconf
komutuyla sürücüleri kurdum ama tık yok. Sadece mikrofon boost özellğini
açınca ses geldiğini anlayabiliyorum diğer uygulamalar ya da müzik çalıcısı
çalışırken ise ses gelmiyor. ne yapabilirim