[Pardus-kullanicilari] HP Notebook Web Kamerası

uğur çiçekfidan ucicekfidan at gmail.com
8 Oca 2007 Pzt 00:55:43 EET

Benimde halledemediğim ve ihtiyacımda olmadığı için aylardır salladığım bir
sorun :)
HP Pavilion dv6062ea kullanıyorum. Zaten windows ortamında da gömülü webcam
ile ilgili bazı sorunlar yaşanıyor. *scanimage -L *komutu webcam i
bulamıyor. Fakat lsusb çıktısında webcam görülüyor.

lsusb çıktısı:
Bus 002 Device 001: ID 0000:0000
Bus 002 Device 002: ID 09da:000e A4 Tech Co., Ltd
Bus 001 Device 002: ID 0c45:62c0 Microdia
Bus 001 Device 001: ID 0000:0000

Bu arada Mustafa BIOS'un çok eski. Güncellemeni şiddetle öneririm...

08.01.2007 tarihinde Mustafa LİMAN <mliman at seger.com> yazmış: