[Pardus-kullanicilari] PC cep Tel arasında Adres defteri transferi

Emin Şenay esenay at boun.edu.tr
7 Oca 2007 Paz 23:01:46 EET

07 Oca 2007 Paz 22:42 tarihinde, ne bulut şunları yazmıştı:
> Emin bey aslında lazım olan NOKİA suit proğramının yapabildiklerini yapacak
> bir proğram. zira Adres defterinde kişilerle ilgili bir çok düzenlemeyi
> telefondan yapmak zorunda kalıyorum.
Nokia suit programının tam olarak ne yaptığını, sizin de hangi özelliği
aradığınızı bilmiyorum ancak istediğiniz eğer değişiklikleri bilgisayardan
yapıp daha sora bunları telefonunuza aktarmak ise vermiş olduğum site bu işi
de yapabiliyor. Sadece Türkçe harfleri İngilizce versiyonuna çevirip o
şekilde kaydediyor. Belki siteyi biraz incelerseniz ne yaptığı konusunda
ayrıntılı bilgiye sahip olabilirsiniz.

İyi çalışmalar...