[Pardus-kullanicilari] Takas alani ayarladigimdan daha kücük görünüyor

selim ok selimok at gmail.com
7 Oca 2007 Paz 19:32:10 EET

BIlgisayari kapayip actiktan sonra takas alani yine 300mb gözüktügü icin,
kök dizinde bulunan 300 mb'lik .swap dosyasini sildim. Tekrar baslattigimda
artik bir takas alanim yoktu :)
Ardindan /etc/fstab dosyasinin icine
/dev/sda3   swap                 swap      defaults        0       0
satirini ekledim, sorun cözüldü. Artik acilista takas alanim otomatik
taniniyor. Belki ayni sorunla karsilasan birine lazim olur. :) sda3 yazan
yeri tabii ki kendinize göre degistirmelisiniz...

Tekrar tesekkürler,
Selim
07.01.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: