[Pardus-kullanicilari] Takas alani ayarladigimdan daha kücük görünüyor

selim ok selimok at gmail.com
7 Oca 2007 Paz 17:54:42 EET

Ramazan Bey,
Tesekkür ederim bilgiler icin. Aslinda daha önceden Gparted programini acip
baktim swap alanina, zaten 4gb olarak duruyordu, bilgisayari yeniden
baslattim tekrar actim ama buna ragmen swap alani 300mb olarak görünüyordu.
Gparted icinde swap alaninin üzerine gelip swap on yaptiktan sonra takas
alani 4gb olarak algilanmaya basladi. Su anda hersey yolunda.
Yardimlar icin saolun. Iste pardus'u sevmek icin bir sebep daha 15 dk'da
cözüm :D
Iyi calismalar,
Selim

07.01.2007 tarihinde RAMAZAN AKIN <ramazanakin at hotmail.com> yazmış: