[Pardus-kullanicilari] Open office - veritabanı

cem sonmez cemosonmez at gmail.com
7 Oca 2007 Paz 17:01:21 EET

Merhaba
Tamam teskkur ederim sorunumu hallettim.Benim sordugum aslına bakarsanız
birden fazla birincil anahtar degildi.Tablolar arasında iliski
kurnaktı.Onuise araclar-ilişkiler seklinde tabloların alanlarını
birbirine
uyarlıyabiliyorsun.İyi calısmalar

07.01.2007 tarihinde RAMAZAN AKIN <ramazanakin at hotmail.com> yazmış: