[Pardus-kullanicilari] web cam

Selim Tavan selimtavsan at gmail.com
7 Oca 2007 Paz 16:41:49 EET

07.01.2007 tarihinde efkan YAZICIOÐLU <efkanyazicioglu at hotmail.com> yazmış:

> pardus efkan # pisi install gc-usb-messenger
> Program sonlandırıldı.
> Paket gc-usb-messenger bulunamadı
> Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
> Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini
> kullanın.
> pardus efkan #
> galiba gc-usb kurulu pakaetler arasında goruluyor ama kurulmamıs
> gibi guncelle diyom olmuyo ne yapabilirim

bunlara gerek yok, konsole yerine grafik arayüz kullanın derim.
pardus>tasma>sistem seçenekler>program ekle,günc.. kısmını açın. arama
çubuğuna
linkteki resimdeki gibi yazın. driver paketini işaretleyin ve kurun.
http://img75.imageshack.us/img75/616/qcusbhw6.png
sistemi yeniden başlatın.
sonra konsoldan vereceğiniz test-webcam komutunu bizimle paylaşırsanız
bir sonuca varacağımız kanaatindeyim...