[Pardus-kullanicilari] Pardus-kullanicilari Toplu Mesajý, Sayý 12, Konu 145

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
7 Oca 2007 Paz 16:12:40 EET

Arkadaşım
Sistemi güncellediğinizde kurlulan paketler kurulu paketler arasında gözükür
ve tekrar kurmak isterseniz kurmaz.Eğer paketi kaldırıp tekrar kurmak
istediğinizde konsoldan gerçekleştirecekseniz su komutu ardından parolanız
ve akabinde#sudo pisi rm Paket adı  kurmak istediğinizde ister #sudo pisi up

diyerek noksan paketi kurun veya #sudo pisi it paket adı ile kurun ardından
#pisi rebuild-db yapın evet dedikten sonra hepsi düzene girsin depo
güncellemeside bitince kapatırsı ve artık kaldırıp kurduğun paket sisteme
entegre olmuş ve çalışıyordur.Kolay gelsin
07.01.2007 tarihinde efkan YAZICIOÐLU <efkanyazicioglu at hotmail.com> yazmış: