[Pardus-kullanicilari] guncelleme sonrası CDROM problemi..

Canberk cdemirdelen at gmail.com
7 Oca 2007 Paz 15:50:00 EET

yeni güncellemelerin tümünü yaptım. şu ana kadar ufak tefek aksilikler
yaşadım.

öncelikle amsn bu güncellemeden sonra kafasına göre de olsa çalışıyor :)
çalışıyor ama lginç tir kullanıcı olarak açtığımda kitliyor. fakat root
olarak sisteme girdiğimde aynı kullanıcı için çalıştırdığımda çalışıyor.
bunu anlamadım. :(

güncelleme sonrası cdrom sorunu yaşıyorum. dizüstü cihazımın dvdcombo
sunu, şu an  kullanamıyorum. cd yi taktığımda ne yapmak istersiniz diye
soruyor. yeni pencerede aç ta desem hiç birşey yapma da desem şu ikazı
veriyor.

*Hata - Konqueror

**hal-storage-removable-mount refused uid 0

*hiç bir cd yi açamadım henüz..  çeşitli cd lerler denedm. film, data,
resim vb..  hepsinde aynı ikazı yapıyor..

yardımlarınız için şimdiden teşekkürler..