[Pardus-kullanicilari] wine kurulumu

Doruk Fisek dfisek at fisek.com.tr
7 Oca 2007 Paz 15:38:23 EET

Sun, 7 Jan 2007 15:05:16 +0200, "halit çete" <halitcete at gmail.com> :

> Sadece çocuklarin istedikleri oyunu oynamaları için wine kuracağım.
> Ancak http://www.pardus-wiki.org/index.php/NASIL:WineTools adresinde
> yazılı gtk1 depoda yok. Ayrıca ./configure komutunda kurulum oluyor
> fakat bir yerde gtk nin bulunamadığına dair bir ifade yer alıyor:
Dokumanin basindaki uyari gozunuzden kacti saniyorum :

====================================
Pardus 2007 için ekleme:

Bu başlıkta anlatılanlar Pardus 2007 için geçerli değildir. Şu anda
Wine ve Winetools uyuşmazlığından bu başlıkta anlatılanların bir veya
birçok kısmını gerçekleştiremeyebilirsiniz.

Winetools, Wine'nın çalışması için gerekli değildir. Paket yöneticisi
aracılığıyla wine ve wine-devel paketlerini kurup birçok uygulamayı
konsoldan wine *.exe ile kurabilir, çalıştırabilirsiniz. --Baratrion
02:19, 30 December 2006 (EET)

                   Doruk

Ankara : 0.312.3857026  /  Istanbul : 0.216.4284693