[Pardus-kullanicilari] web cam

efkan YAZICIOĞLU efkanyazicioglu at hotmail.com
7 Oca 2007 Paz 15:25:30 EET

hatayi galiba buldun asagida komutlari girince ekrana gelenler
efkan at pardus ~ $ su
Parola:
pardus efkan # pisi install gspca
Aşağıdaki paket(ler) zaten sistemde kurulu ve yeniden
kurulmayacak(lar):
gspca
Kurulacak paket yok.
pardus efkan # pisi install gc-usb
Program sonlandırıldı.
Paket gc-usb bulunamadı
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini
kullanın.
pardus efkan # pisi install gc-usb-messenger
Program sonlandırıldı.
Paket gc-usb-messenger bulunamadı
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini
kullanın.
pardus efkan #
galiba gc-usb kurulu pakaetler arasında goruluyor ama kurulmamıs
gibi guncelle diyom olmuyo ne yapabilirim

Siz siz olun MSN'den hava durumunu ögrenmeden evden çikmayin!
http://www.msn.com.tr/havadurumu/