[Pardus-kullanicilari] Açılmama sorunu hk.

selim ok selimok at gmail.com
7 Oca 2007 Paz 14:38:08 EET

Pili cikartip sadece fise takili calistirip deneseniz. Böylece pilde bir
sorun olup olmadigini anlayabilirsiniz. En azindan bir ihtimal... Sanirim
bütün dizüstü bilgisayarlar dogrudan fise takilarak calistirilabiliyor.

Iyi calismalar,
Selim

07.01.2007 tarihinde Eyüp Ersan <eyupersan at gmail.com> yazmış: