[Pardus-kullanicilari] Güncellemeler-05.01.2007

selim ok selimok at gmail.com
7 Oca 2007 Paz 14:35:17 EET

Siz tam bana bu cevabi yazarken bende o dosyalari firefox ile elle indirmeyi
deniyordum. Gercekten ise yaradi. Tüm yardimlariniz icin cok cok tesekkür
ederim.
Ancak anlayamadigim nokta acaba pisicik bir yerde yanlislik mi yapiyor
acaba. Yani ben bütün packages klasörü icindeki dosyalari ve home
dizinimdeki dosyalari siliyorum, buna ragmen nerden buluyorsa gidip eski
dosyalari buluyor, yenisini indirecegi yere, halbuki arama da yaptim. Ama
neyse bakalim hata bir tek bende ciktigina göre, hiyarlik bende demekki :)

Iyi calismalar,
Selim

07.01.2007 tarihinde Ahmet Emre Aladağ <aladagemre at gmail.com> yazmış: