[Pardus-kullanicilari] PC cep Tel arasında Adres defteri transferi

Arda EDEN ardaeden at gmail.com
7 Oca 2007 Paz 01:58:45 EET

Keşke o komutu hatırlayabilseydiniz.

Görünüşe göre çalıştırdığınız uyguluma, hata mesajında adı geçen kitaplık
dosyalarını bulamıyor. Ya kitaplık dosyaları sisteminizde yok, ki öyle
olsaydı derlemenin de yapılmaması gerekiyordu; ya da kitaplık dosyalarının
bulunduğu lib dizini PATH içerisinde  tanıtılmamış. Dosyalar sisteminizde var
ise bulup, bulduğunuz dizini veya dizinleri de PATH 'e eklemeniz gerekecek.

07 Oca 2007 Paz 01:50 tarihinde, ne bulut şunları yazmıştı: