[Pardus-kullanicilari] İnternet tv yayını izleme

Okan Aşık pardusokan at gmail.com
6 Oca 2007 Cmt 23:01:21 EET

06 Oca 2007 Cts 22:43 tarihinde, Ahmet Emre Aladağ şunları yazmıştı:
> Alt+F2'ye basıp çıkan kutucuğa
> konsole
> yazıp Çalıştır'a basın. Siyah ekran açılacak
> Aşağıdakini kopyalayıp siyah ekrana Shift+insert ile yapıştırın.
> kaffeine mms://canli.samanyolu.tv/stv
>
> Enter'a basın.
> Ne diyor?
>
> 06.01.2007 tarihinde Okan Aşık <pardusokan at gmail.com> yazmış:

Konsoldaki mesaj:
0
Qlayout "unnamed" added to QWidget "unnamed", which already has a layout
External func OELAUT32.dll : 8
Called unk_RegOpenKeyA
Called unk_RegQueryValueExA
Called unk_RegCloseKey
KCrash: Application 'Kaffeine' crashing...
ERROR: Communication problem with kaffeine , it probably crashed.

Bu kaffeine açıldığındaki mesaj :" Kaffeine oynatıcı uygulaması çöktü ve 11
(SIGSEGV) sinyali gönderdi. "

Tüm hata mesajları bunlar