[Pardus-kullanicilari] grub ....

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
6 Oca 2007 Cmt 11:11:38 EET

Arkadaşım
Grub çıktınıza göre Birirncil ve ikincil hardlarınızdaki adresler doğru
verilmiş burada bir problem gözükmüyor.Açıldığında MBR da gözüken yukarıdan
aşşağıya kesik kesik birbirirne paralel çizgiler atdında siluet halinde
beliren grub benim bilgisayarda ve iki hardlı on board intel i810 ekran
kartı olan (benimki i845) arkadaşımın da başına geldi ve çözümü Pardus 2007
RC kurarak çözdük.Bu şekilde kurduktan sonra isterseniz güncelleyerek
isterseniz aynı partition a Pardus 2007 yi tekrar kurup grub seçeneğinde
grub kurma tercihi ile sonlandırırsanız sisteminiz ve grub sorunsuz
çalışacaktır.Pardus 1.0 dan bu güne iki ve üç hardlı kombinasyonlarda zaman
zaman sıkıntı yaşadığımda ya çalışan cd ya da kurduğum sistem açılıyorsa
grub u yeniden tanzim ederek aştım.Bence elinizde Pardus 2007 RC varsa grubu
buna kurdurun derim.Kolay gelsin

05.01.2007 tarihinde r.e.g. <rklm at elektrik.gen.tr> yazmış: