[Pardus-kullanicilari] Vmware Ekran Kartı

Gultekin Komanli gkomanli at gmail.com
6 Oca 2007 Cmt 10:55:08 EET

Bir makinemde halen WinXP üzerinde VMWare 5.5 içerisinden Pardus
kullanıyorum. VMWare ekran kartı olarak SVGA+ emule ediyor, bununla
1280x1024 çözünürlük sağlıyor ama 3d desteği olmadığı için Beryl
kuramıyorum. Diğer makinemde donanım tamamen aynı, ona Pardus kurulu ve
sorunsuzca herşeyi çalışıyor (Beryl, Kiba-Dock, 3D oyunlar...).

Neden VMWare ? Çünkü sistemimde yaptığım işler nedeniyle yeniden kurmak
oldukça zahmetli oluyor, Pardus Beta 1'den beri yaptığım denemelerde
herhangi bir riske girmemiş oldum, ayrıca deneyip görmek isteyen 2
arkadaşıma VMWare dosyalarımı verdim onlarda kendi makinelerinde sorunsuzca
çalıştırabildiler.

İyi çalışmalar dilerim.

Gültekin KOMANLI

  _____