[Pardus-kullanicilari] Vmware Ekran Kartı

Ömer F. USTA omerusta at gmail.com
6 Oca 2007 Cmt 03:06:54 EET

aynı ekran kartı bende var vmware'i neden işe karıştırdınız
bilemiyorum ama bende de
şu anda 3d yok. 3d olmadığı için beryl olma ihtimalide sanırım olmuyor
( hiç denemedim ama mantıklı gelmiyor )
Zamanında Pardus 2007 Final Sürümü çıkmadan önce Xorg 7.2rc2 [veya
daha altı] var iken atinin sitesinden
indireceğin 8.32.5 sürüm kodlu sürücü ile 3d çalıştırabiliyordun fakat
Pardus şu anda Xorg 7.2rc3 kullanıyor
ve bu 8.32.5 sürüm numaralı ati sürücüsü bu sürümde 3d konusunda
sorunlu. Yani 3d istiyorsan 1 sürüm
daha bekleyeceksin. ( Bu arada neden vmware kullanıpda sistemin
performansını düşürüyorsunuz ? )