[Pardus-kullanicilari] KABLOSUZ

Ünal Özüm sofamor at gmail.com
5 Oca 2007 Cum 22:35:21 EET

Yetkin bey,
Yeni bir kablosuz ağ bağlantısı oluşturduktan sonra, ağ ayarlarını elle
ayarla seçip adres bölümüne ip serinizi, ağ maskesini kendi yazar (255.255...),
ağ geçidine varsayılan ağ maskesi serinizi, isim sunucusuna özel seçip dns
serinizi yazınız.
Tamam dedikten sonra ağ yöneticisi altındaki isim servisi ayalarında bulunan
serileri silip kendi isim sunucusunu (dns serinizi) ekleyiniz.
Sonra oluşturduğunuz bağlantının başındaki kutucuğu işaretleyiniz.

Bütün bunları yaptıktan sonra mı bağlanamıyorsunuz?

05.01.2007 tarihinde Yetkin AYDIN <yetkina at gmail.com> yazmış:

> merhaba arkadaşlar, öncelikle pardus hamuruna katkıda bulunan tüm
> arkadaşlara teşekkür edrim.
>
> ben xp-pro kuru bir bilgisayarın 2. harddiskine pardus kurdum. mbr'yi xp
> yüklü kısıma atadım derken pardus kurulu bir bilgisayarım oldu. ama kablosuz
> ağa bir türlü bağlanamadım. bilgisayarımda broadcom 802.11g kablosuz
> network adaptörü var bu pardus altında ethr0 a da gözüküyor, bununla winxp
> altındaki şu ayarlarla internet bağlantısı kuruyorum;
> ağ adı (ssid) : YETKIN
> ağ kimliği doğrulaması : paylaşılan
> veri ÅŸifreleme : wep
> [...]

Önce sağlık!