[Pardus-kullanicilari] =?utf-8?q?G=FCncelleyemiyorum?=

Faik Uygur faik at pardus.org.tr
5 Oca 2007 Cum 21:13:33 EET

05 Oca 2007 Cum 20:43 tarihinde, Yasin Aydýnlýk ÅŸunları yazmıştı:
> Güncellemeleri göster dedim, 38 tane güncelleme var ama kernel ile m560x
> çakışıyor diyor ve güncelleme yapılmıyor. ne
> yapmam lazım?

m560x paketi 2007 deposundan kaldırılacak. Burada depo ile alakalı ufak bir
sorun olmuş gibi görünüyor. m560x paketini bu güncellemede hiç görmemeniz
gerekiyordu.  Yeni çekirdek de m560x paketiyle çakıştığı için makinenizde
yüklü olan m560x kaldırılacaktı.

Önerildiği gibi şimdilik doğru yolu, Paket Yöneticisinde kurulu paketler
listesinden m560x paketini bulup kaldırmak ve ardından güncellemelerinizi
yapmak.

- Faik