[Pardus-kullanicilari] güncellemeler

Yasin Aydınlık yaydinlik at yahoo.com
5 Oca 2007 Cum 20:29:33 EET

Bende de güncellemeler görünüyor ama yüklemeye kalkınca kernel ve m560x çakışıyor yazısı çıkıyor. Bir türlü güncellemeleri yapamadım.

Deniz Selçok <denizselcok at gmail.com> wrote:       Bende de ayný problem var. pardus þu anda açýlýþ  ekranýna gelmiyor. býrakýyorum benden bu kadar. pardus sinirlerimi bozdu  açýkçasý.