[Pardus-kullanicilari] Lexmark X2330 Kurulumu

Sinan Sariçinar baltawux at gmail.com
5 Oca 2007 Cum 18:58:09 EET

Maalesef sadece Windows driveri mevcut CD'de. Ayrica lsusb komutunun
ciktisini da asagida veriyorum. Lexmark olarak gozukuyor.

Bus 004 Device 001: ID 0000:0000
Bus 003 Device 001: ID 0000:0000
Bus 002 Device 002: ID 043d:00bb Lexmark International, Inc.
Bus 002 Device 001: ID 0000:0000
Bus 001 Device 001: ID 0000:0000