[Pardus-kullanicilari] grub ....

selim ok selimok at gmail.com
5 Oca 2007 Cum 18:20:37 EET

Kurulum'da paket secme gibi bir imkaniniz yok, zaten j2ee, ruby filan
kurulmuyor. Gereksiz gördügünüz seyleri daha sonra sistemden
kaldirabilirsiniz ki, bunun size 1-2 yüz mb'dan daha fazla bisey
kazandiracagini sanmiyorum. Sistem stabilitesi icin hepsinin yerinde kalmasi
daha iyi olur gibi bence.

Diger sorunu tam olarak anlamadim. 2 tane diskiniz mi var? Su anda hangisi
birincil, pardus yüklü olan mi? Pardus'mu acilmiyor, yoksa Windows mu? Yoksa
grub mu acilmiyor? Pardus'u acabiliyorsaniz, boot/grub/grub.conf dosyanizin
icerigini yollayabilir misiniz?
Diskleriniz ve hangi diskin hangi bölümünde ne oldugunu aciklamaniz önemli,
sorunu anlayabilmemiz icin detaylara ihtiyacimiz var :)

Iyi calismalar,
Selim

05.01.2007 tarihinde r.e.g. <rklm at elektrik.gen.tr> yazmış: