[Pardus-kullanicilari] Farkli depolardaki paketlerin kaynaklarini görmek

selim ok selimok at gmail.com
5 Oca 2007 Cum 18:09:10 EET

Ya zaten su depo konularinda kafam karisik benim, bazi taslar yerine oturmus
degil. Devel deposunda mesela firebird var, ama onu svn ile indirmemiz
gerekiyor, sonra insa etmemiz lazim vs. Bütün hepsi icin mi öyle, yoksa
belli paketler icin mi? Acayip karisti kafam. Zaten su aralar o kadar cok
seyi bir arada yapmaya calisiyorum ki, hersey birbirine girdi :) Birisi
durumu tüm ciplakligiyla anlatir yada özetlerse, beynimdeki bazi sinir
hücrelerinin ölümünü engelleyebilir, cok makbule gecer. :)

Iyi calismalar,
Selim

05.01.2007 tarihinde Tufan PAKGÜN <pakgunpardus at gmail.com> yazmış: