[Pardus-kullanicilari] grub ....

huseyin bilen bilenhuseyin at gmail.com
5 Oca 2007 Cum 17:30:08 EET

Arkadaşım
Pardus 2007 bazı makinelerde grub ile ilgili sizin değindiğiniz problemi
oluşturuyor.Şu ana kadar kendi bilgisayarım hariç onboard ekran kartlı bit
makinede daha yaşadım. Sorunu elimdeki Pardus 2007 Rc ile pardusu kurup
güncelleme ile update ederek aştım.Elinizde iki seçenek var Ya herhangi bir
çalışan cd ile grub oluşturmak veya RC sürümü ile kurup güncellemek.Kolaygelsin

05.01.2007 tarihinde r.e.g. <rklm at elektrik.gen.tr> yazmış: