[Pardus-kullanicilari] KABLOSUZ

Yetkin AYDIN yetkina at gmail.com
5 Oca 2007 Cum 17:09:51 EET

merhaba arkadaşlar, öncelikle pardus hamuruna katkıda bulunan tüm
arkadaşlara teşekkür edrim.

ben xp-pro kuru bir bilgisayarın 2. harddiskine pardus kurdum. mbr'yi xp
yüklü kısıma atadım derken pardus kurulu bir bilgisayarım oldu. ama kablosuz
ağa bir türlü bağlanamadım. bilgisayarımda broadcom 802.11g kablosuz network
adaptörü var bu pardus altında ethr0 a da gözüküyor, bununla winxp altındaki
şu ayarlarla internet bağlantısı kuruyorum;
ağ adı (ssid) : YETKIN
ağ kimliği doğrulaması : paylaşılan
veri şifreleme : wep
ağ anahtarı : 7778889994445

tcp/ip ayarlarım ise;
ip: 192.168.1.135
alt ağ maskesi: 255.255.255.0
varsayılan ağ geçidi: 192.168.0.2
yeğlenen dnd sunucusu:192.168.0.2

bu ayarlara göre nasıl bir ayar yapmam gerekiyor yardımcı olursanız
sevinirim.

--
Saygılarımla;
Yetkin AYDIN