[Pardus-kullanicilari] Beryl Açılmıyor...

Nuri Sevinç nsevinc at oldeye.com
5 Oca 2007 Cum 15:45:20 EET

Kaynak kodundan beryl i kurdum. Nvidia ekran kartım var ve 3D desteği
açık herşey normal görünüyor.

Beryl-manager dediğim zaman KDE de başlat çubuğu ve menülerin üst
çubuklarını yok ediyor Yakuake yi kapatıyor. başka bişi yapmadan duruyor.

alt+f2 dedikten sonra beryl-manager komutu verdiğimde hiç bir cevap
vermiyor.

beryl-xgl komutu verdiğimde ise karşıma boş küpten oluşan bi oturum
açılıyor ama bomboş küpü çevirmekten başka bişi yapamıyorum.

Bu konuda yardımcı olursanız sevinirim...