[Pardus-kullanicilari] imdat

Osman Kemal Kadiroglu okkadiroglu at gmail.com
5 Oca 2007 Cum 15:29:17 EET

Sevgili Tevfik Özden ve  diğer dostlar,

İlginiz için çok teşekkürler. Araya tatil ve yeni yıl girince biraz
tavsadım ama şimdi işe başlamak üzereyim. İletilerinizin farkına biraz
geç vardım. (Bir ufak eleştiri: Suse'de ileti yazınca ve yanıt alınca
bir uyarı iletisi geliyor. Keşke Pardus'da da olsa. Benim gibi sadece
kullanıcı olan ve listelerdeki yoğun trafiği izleyemeyenler için iyi
olur.) Sorunumu bir kez daha özetleyim: ADSL'e bağlı olan AMD64
(SuSe10.1) eth1 ile bir deskbook'a (Pardus) bağlı. Firewall nedeniyle
ifconfig yazdığımda eth1 için IP 192.168.1.1 geliyor. Bu IP'yi Smb4K'de
aratınca sonuç alamıyorum. Otomatik aratınca da, elle IP verince de
olmuyor. Bir yerde yanlış yapıyorum ama henüz bulamadım. Etrafımda
Pardus bilen fazla kimse yok o nedenle sizi rahatsız ediyorum.

Bir başka soru: AMD64 makinem için (Emekli ikramiyemle Ferrari
alamadığım için 64 bit aldım :) ) Ubuntu 6.10 kullanmak niyetindeyim
(Debian'ı beceremediğim için :( ). 64 bit için yazılım zorluklarının da
farkındayım. Acaba bir Pardus fanatiği olayım ve ona da Pardus yükleyim
mi, yoksa Ubuntu'ya da gireyim mi? Bana karar vermede yardım ederseniz
sevinirim.

Herkesin yeni yılını kutlar, sağlıklı, başarılı ve verimli bir yıl
geçirmenizi dilerim.

Osman Kemal Kadiroğlu
         Sc. D. MIT'76