[Pardus-kullanicilari] Ağ yönetim programı

Tufan PAKGÜN pakgunpardus at gmail.com
5 Oca 2007 Cum 15:26:59 EET

Arkadaşlar bende bilgisayar öğretmeniyim.dedikleriniz doğru. windows ve
ofisxp haricinde pek kaynak yok. ama müfredat ta değişiklikler var yanlış
hatırlamıyorsam. tekrar incelemek lazım. artık word programı yerine kelime
işlem programı geçiyor. powerpoint yerine sunu-slayt programı vb. müfettiş
konusunda ise bu konuda pek bilgili olduklarını zannetmiyorum. bu kadar
ayrıntıyı bırakın doğru düzgün bilgisayar bilen bile denk gelmedi bana :)
ve paint yerine TUXPAİNT kullanıyorum 4 5 lerde resm programı olarak dağa
eğlenceli geliyor ve daha fazla ilgilerini çekiyor. müfettiş denetmde bunu
gördü ve neden paint alatmıyorsun diye bir soru ile karşılaşmadım.

araştırmaya fırsat bulamadım daha ama netup scholl programının belki linux
versiyoru vardır :)

bu konuda bilgilerimizi paylaşırsak belki daha fazla bilgisayar sınıfını
pardusa terfi ettirebiliriz.
bence bu çok önemli. çünkü bilgisayar öğretmeni olarak oldukça önemli bir
kitleyi etkimiz altında tutuyoruz. benim şu an 900 civarında öğrencim var.
oldukça büyük bir topluluk onlara pardusu sevdirebilirsek pardusun
yaygınlarşmasıda daha hızlı oulr kanısındayım