[Pardus-kullanicilari] WPA2 ve WPA-PSK şifrelemeli ağlara bağlanamıyorum...

Serhat SUT serhat.sut at gmail.com
5 Oca 2007 Cum 14:45:16 EET

Merhabalar,

Evde internete bağlanmak için US Robotics 9108 ADSL Modem/Router kullanıyorum.

Wireless security için modemin konfigürasyonunda tavsiye edilen WPA2 -
WPA (PSK) şifrelemeyi seçtim ama Pardus da Ağ Bağlantıları
yöneticisinde Kablosuz Ağ Kartı (eth1) için oluşturduğum bağlantının
ayarlar bölümünde sadece WEP şifreleme seçenekleri var.. WPA ile
ilgili bir şifreleme seçeneği bulamadım.

Pardus-wiki de biraz araştırma yaptım ama kolay ve uygulanabilir bir
yöntem de bulamadım. (komut satırından uzunca bir komut ve birsürü
parametre girilerek bu sorunun çözümüne ilişkin bir şeyler buldum ama
bende işe yaramadı ya da ben beceremedim).

Mecburen ADSL modem ayarlarından WEP Shared şifreleme ve MAC
Filitrelemeyi devreye almak zorunda kaldım ancak daha önce okuduğum
çeşitli yazılardan bunun da kolaylıkla aşılabildiğini biliyorum.

Daha kolay bir biçimde bu problemin çözümünü bilen arkadaşların
yardımını rica ediyorum.

Kendinize iyi bakın, sevgiler...