[Pardus-kullanicilari] pardus çöktü mü?

selim ok selimok at gmail.com
5 Oca 2007 Cum 09:49:53 EET

Acilista ctrl+alt+f1'e basarak. Hangi asamada takildigini, ne hata verdigini
yazabilir misiniz? Diskinizin pardus'un bulundugu bölümünde yer bitmis
olabilir mi?
Daha önceden yazilmis cevaplardan bir alinti yapiyorum : (*ert976 <
ert976 at gmail.com> yazmis:*)
Ben rc sürümünü kullanıyordum. Update sonrası benimde açılmadı. Şu şekilde
çözebilirsin ctrl+alt+F1 ile konsol ekrana
gel. Sonra df yaz enter la orada sonuçta hardiskinde yer kalıp kalmadığını
göreceksin.  Muhtemelen  kalmadı.
Pisi delete-cache yaz enter yap( update yedeklerini silecek.
Hardikinde yeraçılacak. Sonra ctrl+alt+F7 ile normal
ekrana dönersin. Şimdi açılacaktır. (Bu problem kararlı sürümde
programcılara tarafından çözüldü.)

Bu mesajin sizinle dogrudan baglantisi oldugunu düsünmesemde df komutuyla
yer kalip kalmadigini ögrenebilirsiniz.

Iyi calismalar,
Selim

05.01.2007 tarihinde nevzat gulec <nevzatgulec at yahoo.com> yazmış: