[Pardus-kullanicilari] firebird

selim ok selimok at gmail.com
5 Oca 2007 Cum 09:46:29 EET

Yanlis mi yapiyorum bilmiyorum ama bakin ne oluyor,
selim at idpardus ~ $ sudo pisi index devel
Parola:
* devel altındaki PiSi dosyalarının bir indeksi yapılıyor
Program sonlandırıldı.
HATA: gpg --detach-sig pisi-index.xml çalışmadı
Genel yardım için lütfen 'pisi help' komutunu kullanınız.
Bir geri-iz (traceback) görmek için lütfen --debug seçeneğini kullanın.

Iyi calismalar,
Selim