[Pardus-kullanicilari] güncelleme sonrası..

selim ok selimok at gmail.com
5 Oca 2007 Cum 08:48:07 EET

Az önce güncellemeden sonra grub'ta 2 pardus secenegi ciktigini söyleyen
arkadasa cevap verirken aklima dank etti. Bu secenekler sizde de cikmis
olmali. Yaninda kernel sürümü yazmayan, yani yalnizca Pardus 2007 yazan
secenegi secerseniz, eski cekirdekle calistirabilirsiniz. Güncellemesiz
hayatinizdan memnunsaniz yani :)

Iyi calismalar,
Selim

05.01.2007 tarihinde selim ok <selimok at gmail.com> yazmış: