[Pardus-kullanicilari] İ-Tunes

selim ok selimok at gmail.com
5 Oca 2007 Cum 00:12:40 EET

Cem bey, amacim tartismak sizi kizdirmak degil bilgilendirmek. Sordugunuz
sorunuz soruyla gönderdiginiz cevaplar farkli basliklar altinda geliyor,
bahsettigim sey bu. Bakin durumu söyle anlatayim. Bir soru soruyorsunuz. bu
soru icin bir konu basligi acmis oluyorsunuz. Sonra sizin sordugunuz bu
soruya bir cevap veriliyor. O cevap o konuya verildigi icin ben baglanti
kurabiliyorum, zaten e-posta hesaplari yada programlarida bu verilen
cevaplari iliskilendiriyorlar, alt alta cikiyor. Ancak siz daha önce
sordugunuz soru icin ayni isimle yada farkli isimle yeni bir baslik acinca
bu baglantiyi kurmak mümkün olmuyor. Böylece ben sorunuzu yada yazdiginiz
yorumu anlayabilmek icin listedeki tonla mesajin icinde arama yapmak
durumunda kaliyorum. Okumayacagim kelimesi size neden bu kadar ters geldi
anlayamiyorum, sadece bu özgürlügümü kullanacagimi söyledim. "Kötü bisey
yapiyorsunuz, listeden atilmanizi isteyecegim" gibi seyler söylemedigime
göre, bunda kizacak bisey olmamali.
Bakin listede bircok kisi yazilan soruya cevap ver secenegini kullaniyor,
yazilan cevabin altinda sorulan soru cikiyor ve ayrica bunlar
iliskilendiriliyor, hersey derli toplu oluyor. Ben kendimin ve herkesin
hayatini kolaylastirmaya calisiyorum. Ayrica sizin cevap alma sansinizi
arttirmak.

Yinede kizmak istiyorsaniz kizabilirsiniz, nasil istiyorsaniz öyle devam
edebilirsiniz. Bilgilendirmek icin elimden geleni yaptim.
Iyi calismalar diliyorum,
Selim

05.01.2007 tarihinde cem sonmez <cemosonmez at gmail.com> yazmış: