[Pardus-kullanicilari] (konu yok)

selim ok selimok at gmail.com
4 Oca 2007 Per 23:33:24 EET

Kemal Bey,
Konuyla ilgili size (bana e-posta gönderdiginiz adrese: *
kemalwebnet at gmail.com*) konuyla ilgili cevap verdim. Ulasmamis olmasini pek
muhtemel görmedigimden, posta kutunuzu kontrol etmediniz o yüzden görmediniz
diye düsünüyorum. Hadi yinede herkesin haberi olsun diye, kizacagini
düsünmedigimden Furkan Bey'in izni olmadan vermis oldugu cevabi buraya
yapistiriyorum.
Ancak Kemal Bey, sizden ricam biraz daha özen gösterin bana 2 e-posta
gönderdiniz, ikisine de cevap verdim, ayrica ek olarak, asagidaki mesaji
size ilettim, buna ragmen ayni soruyu sormaya devam ediyorsunuz.
Dikkatinizden kactigini düsünerek söylemek istedim. :)
------------------
Yakında devel deposuna girecek. playground bir geliştirme deposu
olduğundan derleyememeniz normal.

O zamana kadar kullanabilmeniz için,

http://ateskusu.org/pisi/firebird-client-2.0.0.12748-1.pisi
http://ateskusu.org/pisi/firebird-superserver-2.0.0.12748-1.pisi

adreslerinden client ve superserver'ı indirebilir, service manager ile
sunucuyu başlatabilirsiniz.

Iyi calismalar,
Selim

04.01.2007 tarihinde SÖNMEZTÜRK Kemal <kemalwebnet at gmail.com> yazmış: