[Pardus-kullanicilari] kopete: kamera ve dosya degisimi

selim ok selimok at gmail.com
4 Oca 2007 Per 22:44:22 EET

Pardus'un mu yoksa kopetenin mi? Baska dagitimlarda durum nedir bilmiyorum o
yüzden birazdan ubuntu kurup ona bakicam. Farklari inceleyelim biraz.
Aslinda kubuntu kurmam lazim o kde kullaniyor. Ama henüz tamamlanmadi.

Bilgi icin tesekkürler. Bu konuda gelistiriciler ne düsünüyor acaba?
Gercekten bir dez avantaj, benim acimdan pek önemli olmasada su anda
kullanicilarin büyük bölümü kamera ve dosya transferi konusunda cok hassas.

Iyi calismalar,
Selim

04.01.2007 tarihinde Kaan Göktaş <kaangoktas at silivrihaber.net> yazmış: