[Pardus-kullanicilari] kopete: kamera ve dosya degisimi

selim ok selimok at gmail.com
4 Oca 2007 Per 20:58:29 EET

Merhaba,
Kopete'de karsi tarafin gönderdigi kamera görüntüsünü alamiyorum, bu bilinen
bir problem mi yoksa yanlizca benim basima mi geliyor. Sorunun cözümü
konusunda bilgisi olan var mi?

Ikincisi kopete'de dosya degisimi konusu, gecenlerde listeye yazdim ve hata
kaydi girdim. Dosya iletimi yalnizca ben dosya alirken yarim kaliyor.
Gönderirken sorun yok. Genelde hep %50'ler civarinda yarim kaliyor. Tam 200
kb civarinda. Kücük dosyalarda sorun yok. Gaim ile dosya aktariminda problem
yok. Sorunu hala devam eden yada sorunsuz ayni islemleri yapabilen var mi?
Dikkat edilmesi gereken sey su, gönderilen dosya kücük bisey olmamali. Kücük
dosyalarda sorun cikmiyor. Mümkünse 300kb ve üzeri dosyalari dikkate alin.
Hata kaydindan henüz ses cikmadigi icin beklemedeyim. Denemelere devam
ediyorum ama baskalarinda durum ne bilmek iyi olur.

Iyi calismalar,
Selim